czwartek, 7 sierpnia 2014

Inspiracje: Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach
www.tonlok.com

Tym razem szukam inspiracji jak urządzić nasz salon z kominkiem. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie właśnie biała cegła, która sama w sobie jest dekoracją. Myślę, że idealnie sprawdzi się również jako tło dla dużej sofy czy telewizora. Bardzo podoba mi się taki klimat rodem z loftów w połączeniu ze skandynawskim wystrojem wnętrz. Lubię też biel, która niesamowicie rozprasza światło. 

Jednak piękno wnętrza kryje się w dodatkach, które sami wynajdujemy.

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

Biała cegła we wnętrzach

2 komentarze:

  1. Uwielbiam jasne przestronne wnętrza. Szczególnie bliski mi jest styl skandynawski, ostatnio nawet urządziłam swój salon właśnie w tym stylu. Zastanawiałam się nad białą cegłą na jednej ze ścian, ale mieszkanie nie jest zbyt duże i obawiałam się by nie przytłoczyć za bardzo wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcia i bardzo mi się podoba Twój salon po zmianach. Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...