poniedziałek, 1 września 2014

Tygodniowe inspiracje i nie tylko

www.looking-for-inspiration.pl

Inspiracje w linkach

  • Znacie stronę do nauki języka angielskiego - engVid? Jeśli nie, to gorąco polecam. Strona skupia kilku native speakerów, którzy nagrywają darmowe filmiki. Uwielbiam to w jaki sposób przekazują wiedzę. Zobaczcie sami! Ostatni tydzień uczyłam się głównie z Adamem. Moim faworytem :)
  • Polecam ciekawy program, w którym autorzy próbują odpowiedzieć na pytanie, czy nasze myśli mogą wpływać na nasze zdrowie. Po obejrzeniu programu czuję się przerażona, że tyle negatywnych myśli krąży mi czasami po głowie. Głównie w kontekscie mojego zdrowia.
  • Bardzo ciekawe podkoszulki, dla lubiących kreatywność. Już myślę nad własnym motywem!
  • Dzięki Kasi D przepadłam :) Polecam obejrzeć jej ulubione Graham Norton Show.
  • Nie byłoby moich inspiracji w linkach bez tematyki zwierzęcej. Kto nie czytał, niech nadrabia. Bardzo ciekawy artykuł na temat wrażliwości koni. Po tym artykule jeszcze bardziej żałuję, że w mojej okolicy żadna stadnina koni nie uchowała się :( 
  • Zapierające dech w piersiach poranki w górskich klimatach. Przy okazji zdradzę wam, że przez kilka lat mieszkałam u podnóża naszych pięknych Tatr. Bardzo za tym tęsknię. Kiedyś w każdy wolny weekend można było mnie spotkać na szlaku :)

Mój przegląd tygodnia


Udało mi się w końcu wygospodarować trochę czasu i zacząć oglądać drugą serię Masters of sex. Jeśli nie oglądaliście jeszcze, to gorąco polecam. Serial jest adaptacją biografii Williama Mastersa i Virginii Johnson, którzy w latach 50-tych rozpoczęli pionierskie badania nad ludzką seksualnością. Serial pokochałam za niesamowite kreacje aktorskie. Oglądam główne postacie jak zahipnotyzowana. A może to klimat tamtych czasów tak na mnie działa? Sama już nie wiem.

Książka tygodnia

W tym tygodniu zaszalałam. "Prawo rzeczowe" pod red. Edwarda Gniewka. Pasjonują lektura. Nie mogę się od niej oderwać ;) Najgorsze jest to, że końca nie widać i jeszcze długo nie wezmę nic innego do ręki. 


Piosenka tygodnia

Led Zeppelin - Thank You. Uwielbiam ich od niepamiętnych czasów, jednak "Thank You" od zeszłego tygodnia będzie mi się kojarzyć z ostatnim odcinkiem serialu True Blood. Tak czy inaczej, piękny tekst do pięknej muzyki. Posłuchajcie sami.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje tygodniowe inspiracje i już nie mogę doczekać się na kolejne. Nie znałam engvid i bardzo cieszę się, że o tym napisałaś. Czegoś takiego właśnie szukałam :)
    Zaczęłam też oglądać Master of sex i jestem zachwycona. Jestem w połowie drugiego sezonu. Nawet mojemu mężowi podoba się :) a widziałaś może Mad Men'a?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Tak, widziałam Mad Mena, aczkolwiek nie do końca. Podobało mi się to w jaki sposób oddali klimat tamtych czasów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...